Gå til innhold

Jeg har ei torn i rompa


Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Hvordan får man ei lang torn i skinka i januar på sitt eget arbeidsrom? Stakk som nøkken i godkjakan plutselig da jeg flytta meg på stolen, og dro så ut djevelskapet. Kan det hende at det FAKTISK var djevelen - at mitt gamle "satan i toern"-nick bare hadde bomma med et par centi? Eller er det Guds straff for noe? Karma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muligens er det et ørlite islett av karma, men høyst sannsynlig skyldes smerten et lite gjennomtenkt brudd på OHTO- regelen.

 

Only Handle Things Once.

 

Eller som det heter her i huset: Legg det der det bor, rotekopp!

 

Så, kan det tenkes at det har mellomlandet en rosebukett/hagehansker/ hagebøss ( som jeg stadig drasser på) på stolen? Hvis ikke, så er det universet(Gud, om du vil) som ber deg pelle rompa di seng i rimelig tid ;-)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg tror jeg må høre på deg og Gud. Tror definitivt du er inne på noe med hagebøss, men hallo, vi har da vaska både meg, klea og huset siden snøen falt... ergo er det nok et islett av karma, ja. Da blir det rompa til sengs...

Gjest amandine
Skrevet

Thorn in my ass (side) you know that's all you ever were tra la la la la nå vet jeg hva jeg kommer til å synge på resten av dagen...

Skrevet

Hvis jeg kan finne nåler fra juletreet på stuegulvet ved St.Hanstider (også midt på gulvet! Hadde det enda vært innunder gulvlista eller no'. Fatter ikke hvor det kommer fra...), så er det ikke veldig usannsynlig at det kan dukke opp torner på en stol i januar. Ikke i mitt hus ihvertfall.

 

Det kan også være at du har nisser. Her i huset har vi husnisse som stikker av med sokker, kulepenner, huskelapper, nøkler og annet småtteri. Jeg lurer litt på om de opererer etter "vi blånisser låner og gir noe tilbake", og at det de bytter med er granbar, torner, lodotter ( orange av en eller annen grunn, og vi har ikke et orange ullplagg noen av oss!) og at vi bare ikke ser verdien. Muligens.

Skrevet

Takket være at jeg leste hovedinnlegget ditt rett før leggetid i går hadde jeg mareritt om at kontorlandskapet vårt ble fyllt av møbler i uslipt, ubehandlet furu ... med det resultat at alle sprang rundt med flis i rompa og fingrene.

 

Lurer på hva jeg kommer til å drømme om i natt nå som jeg vet det inntrufne skyldtes en polstret kontorstol!

Skrevet

OHTO - Den adopterer jeg! Amandine, kanskje du kan sy det på en duk og legge det ut på epla til salgs? Jeg kjøper!

 

Torn i rompa høres ikke godt ut. Jeg fikk en gang et datakabinett i ene skinka, måtte sy. Anbefales heller ikke.

Gjest sug lut
Skrevet

Fnis, den har jeg også sunget i dag og det tok en stund før jeg oppdaga det, faktisk. Underbevisshet er en fin sak.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg mistenker en gnom. De er ondere enn nisser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...