Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Hvor gamle har deres barn vært første gang dere hadde feiring med barn fra barnehagen?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Tenkte jeg skulle holde barnebursdag for sønnen min for første gang i år. Han fyller da 4 år )
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Eldste fikk ha det fra han fylte fire, og skal gjøre det samme med yngste. Er det som er det vanligste i barnehagen her ellers også har jeg inntrykk av.
Ranveig R Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Guten vår hadde første "ordentlege" barneburdag då han fylte 5. Han begynte i bhg berre eit par veker før han fylte 4, så det var ikkje naturleg å invitere bhg-gjengen til 4-årsdagen. Inviterte då barn av vener av oss, samt foreldre og barn frå open bhg. Lillesøstera fylte 3 i november (har gått i bhg sidan august), men vi ventar til 4-årsdagen med barnehagebesøk. Synest 3-åringar er litt små til den slags. Dvs EG er ikkje komfortabel med å ha 10-12 framande 3-åringar i huset, bleieskift, dårleg språk, osv. Er heller ikkje interessert i å ha 10-12 framande 3-åringar MED 10-12 framande foreldre i huset. Hadde nok heller ikkje latt våre ungar gå aleine i bursdagsbesøk ved 3 år.
Mia2011 Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Er nok veldig forskjellig, men vi begynte å få invitasjoner det året de fylte 4, har et vår barn og et høst barn, så begge mine hadde selskap med 6/7 stykker de var mye sammen med fra sin avdeling på 4 bursdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå