Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Kjøpte for 1.5 år siden en Bloombaby Fresco stol på Barnas Hus til den nette sum av 3400 kroner. Først knakk den delen som er mellom beina på barnet, så fikk ny, så knakk hele skallet i sida, så fikk nytt skall. Nå har fotstøtten knekt og jeg kjenner jeg begynner å bli rimelig lei av hele stolen.. Ja, det er jo kjempe greit at B.H ordner og bestiller alle deler for meg når noe går galt, men jeg forventer faktisk litt mer ev en stol til 3400,- Og blir litt lei av at den ikke kan brukes til tider pga reparasjoner. Kan jo legge til at Antilop stolen fra IKEA til 129 kroner aldri har knekt noen steder;-) Så hva blir dommen? Kan jeg heve kjøpet?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Må tro du kan det ja. Men gått litt tid da.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Jeg vet ikke hva du kan. Du får google og lese litt om kjøpsloven! Men jeg synst absolutt at du skal forsøke på det i hvertfall! Det der holder jo ikke mål! Hvertfall ikke når stolen var såpass dyr!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Ja ser den. Men forventer jo litt an kvalitet til den prisen tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Har googlet, men det er ikke så lett å bli klok på loven da den er ganske omfattende. Det kommer liksom litt an på hvilket humør dama på BH er. Hehe! Nei, får gå å snakke med de...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Ta kontakt med forbrukerrådet og hør med de;) Men jeg mener at kunden har rett på heving av kjøp etter og ha levert varen inn til reprasjon 3 ganger.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Jeg ville prøvd å heve kjøpe, er jo sikkert ikke så lenge siden du fikk bytta den siste skaden? Evnt ville jeg spurt om å få en helt ny stol, siden du har hatt tre reperasjoner på den du har nå, så kan du jo enten beholde den selv eller selge en helt ny stol videre, skjønner godt du er lei og er glad jeg har gode gamle tripptrapp stolen (vi bruker den jeg hadde som liten og den er like fin)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå