Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Har akkurat funnet ut at jeg er gravid.. er visst 6+3 på vei. i følge en slik termin kalkulator. Har gått på ritalin, jeg har adhd. og vært på byen med en venninne, mens jeg har vært gravid. TO ganger!!! Hvordan vil dette gå nå? Jeg hadde ikke i min villeste fantasi forestilt meg at jeg kunne være gravid nå..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 jeg går på ritalin daglig forresten. 40 mg
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Tror du burde snakke med legen om dette.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Vet personlig ikke noe om dette, men fant et svar på doktor online ved å søke på Google. http://www.doktoronline.no/qa/forum/3/qa2319370.html
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 helt enig om at du burde drøfte det med legen din.. men jeg kan jo fortelle deg om min erfaring jeg gikk på ritalin de første 6 ukene.. men fikk beskjed om å seponere den når jeg fikk bekreftet at jeg var gravid. dette gjorde jeg.. og det har faktisk ikke vært NOE problem!! det eneste jeg merker er at jeg kanskje ikke har riktig like god kontroll på impulser og agresjon.. men det har uansett gått MYE bedre enn før jeg begynte på ritalin jeg gikk på ritalin depo tabeletter. husker ikke den nøyaktige doseringen, men den var relativt høy.. bortimot 60 mg per dag.. jeg var også på fest en gang før jeg visste jeg var gravid.. kan selvfølgeligvis ikke "garantere" at babyen min er frisk.. siden han er i magen ennå men har termin om 11 dager og ALT ser ut til å være i skjønneste orden har hatt flere ultralyder pga at jeg har hatt dårlig psyke tidligere og dermed fått ekstra god oppfølging men jordmora sier i allefall at jeg har en frisk og sunn gutt i magen så da stoler jeg på det LYKKE TIL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå