Gå til innhold

Hva betaler dere dagmamma`n?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten er 13 måneder når det blir aktuelt, og det blir ca 20 - 25 timer i uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hvor vi bor, er det vanlig at dagmamma tar 200 kr/dagen, da sender man med bleier, mat, frukt etc. Det er regnet fra fullplass, så mnd-pris blir da 4000.

Da er ungene hos dagmamma en vanlig arbeidsdag som regnes ca 7,5 time..

Skrevet

Og da betaler dagmamma skatt??

Skrevet

Oj, det er rett og slett utrolig lite. Er det vanlig? Det er jo en jobb og et stort ansvar.

Skrevet

Vi hadde dagmamma til storebror. Da vi sjekket litt rundt så det ut til at de fleste tok ks + egenandel. Vi betalte 4900 i mnd til hvit dagmamma. Ks dekte jo mesteparten + at vi fikk maks fradrag for barnepass på skatten. Synes det var helt OK. Som du sier, det er jo en jobb og et stort ansvar. Har du råd til å sende poden i bhg, har du råd til å betale såpass til dagmamma!

Skrevet

Glemte å si at da fikk poden mat hos dagmamma. Bleier ordnet vi selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...