samuraibeibi Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Gutten er 13 måneder når det blir aktuelt, og det blir ca 20 - 25 timer i uka.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Her hvor vi bor, er det vanlig at dagmamma tar 200 kr/dagen, da sender man med bleier, mat, frukt etc. Det er regnet fra fullplass, så mnd-pris blir da 4000. Da er ungene hos dagmamma en vanlig arbeidsdag som regnes ca 7,5 time..
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Og da betaler dagmamma skatt??
samuraibeibi Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2011 Oj, det er rett og slett utrolig lite. Er det vanlig? Det er jo en jobb og et stort ansvar.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Vi hadde dagmamma til storebror. Da vi sjekket litt rundt så det ut til at de fleste tok ks + egenandel. Vi betalte 4900 i mnd til hvit dagmamma. Ks dekte jo mesteparten + at vi fikk maks fradrag for barnepass på skatten. Synes det var helt OK. Som du sier, det er jo en jobb og et stort ansvar. Har du råd til å sende poden i bhg, har du råd til å betale såpass til dagmamma!
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Glemte å si at da fikk poden mat hos dagmamma. Bleier ordnet vi selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå