Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Nå er det 8 stykker av våre bekjente som er blitt forlovet siden i sommer... når er det vår tur? Vi har vært sammen i 4 år og har en datter sammen. Jeg har gitt han hint tidligere, men samtidig sagt at det haster ikke med bryllup, men jo jeg vil!!!!!! Og jeg kommer ikke til å fri til han...noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Vel, det er du som vil forlove deg, og du vil ikke fri. Hva annet enn å vente til han er klar kan du gjøre da?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 han kommer sikkert aldri til å bli klar...for han er det ikke viktig å være hverken forlovet eller gift:P
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Hvis du hadde sett 10 år fram i tid, ville du sikkert sett flere av parene var forlovet fremdeles. En del menn forlover seg for da slipper de å gifte seg...Ikke sant? Da har de friheten sin i behold, samtidig som de har en fornøyd samboer med gullring.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 men når man forlover seg menes det vell at man skal gifte seg etterhvert??!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Ja det betyr det. Men i vår tid gjør folk nøyaktig hva som passer dem!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Jeg er ikke forlovet :-)) venter barn med samboer, men det kommer nok....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #9 Skrevet 24. januar 2011 Du kan ikke tvinge noen til å fri. Enten så frir du selv eller så lar du det ligge og er fornøyd med ting som de er. Vi er forresten gift og vi ble bare enige. Kanskje lite romantisk, men ekteskapet som kommer er viktigere enn spørsmålet om hvem som spurte først... AT vi faktisk vil være gift betyr jo mer!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #10 Skrevet 24. januar 2011 Jeg har vert forlovet siden 01.01.01 men ikkje gift og har ikkje planer om det. Kaller det papirmølje.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #11 Skrevet 24. januar 2011 Hvis man ikke har flyttet sammen er man i posisjon til å true fram et frieri, men hvis man bor sammen og har barn, hund og stasjonsvogn er det ikke like troverdig å true med brudd hvis mannen ikke vil gifte seg. Da har man jo gitt mannen alt allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå