Gå til innhold

Hva er disse champagne, øl etc på facebook??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ingen ting jeg..hehehe..

Noen står det øl...andre champagne, redbull etc..

Noen som kan forklare??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi jenter spiller et spill. Vi ønsker å gjøre noe spesielt i Facebook for å få bevissthet om brystkreft. Det er så lett at jeg vil du skal bli med oss å få denne til å spre seg! I fjor var det å skrive fargen på bh`n du hadde på deg i FB statusen ... og den fikk menn til lurer i dagevis hvorfor jentene hadde farger (tilsynelatende tilfeldig) i status vår. I år det har å gjøre med våre kjærlighet relasjoner. Med andre ord, i dette øyeblikk, noe som drikkes som representerer din sivilstatus. Alså :

tequila: Jeg er en singel kvinne

rum: Jeg er en touch og gå kvinnen

champagne: Jeg er en engasjert kvinne

redbull: Jeg er en kvinne i et forhold

øl: Jeg er en gift kvinne

vodka: Jeg er den "andre"

sprite: Jeg er en kvinne som ikke kan finne den rette mannen

whiskey: Jeg er en singel kvinne, men med venner som ikke vil slutte fest

brennevin: Jeg er en kvinne som ønsker hun var singel.

gin: Jeg er en kvinne som ønsker å gifte seg

Nå er alt du trenger å gjøre å skrive ned svaret for din situasjon i FB status (ikke svar på denne e-posten, bare sette det i statusen din). Også, klippe og lime inn denne meldingen og send den til alle venninnene som en melding. Det forrige Spillet nådde nyhetene. Klarer vi det med denne også ? La oss vise hvor kraft fulle vi kvinner er! ;)

Skrevet

Noe ala det samme som ifjor, da alle jentene skulle skrive fargen på undertøyet sitt.... For å forvirre gutta.

Temmelig fantasiløst.

Denne gangen er det diverse drikker (alle med alkohol), som har egne betydninger som fesk at du er singel, at du er gift osv.

Jeg valgte å skrive Vann i min statuslinje, selv om dette ikke var med på den utsendte malen. :)

Skrevet

Hmm..øker dette virkelig bevissthet om brystkreft? På hvilken måte bidrar det positivt? Javel, så mange kvinner klarer å skrive noe menn ikke forstår på facebookstatusen sin (med mindre mennene googler "hva skjer med facebookstatusene?"). Men hva så? Om nyhetene velger å gripe tak i dette, sier det vel mer om hvor dårlig de prioriterer, enn om kvinners kraftfullhet. Må da være viktigere saker de kan rapportere om. Ønsker man å gjøre noe i forhold til brystkreft, bør man gjøre noe som faktisk har med brystkreftå gjøre; ikke bare skrive navnet på noe å drikke på facebookstatusen.

Skrevet

Enig med deg. Vann, hehe,den likte jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...