Gå til innhold

Farge på vegger. Hva anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pusser opp, og det går stort sett i hvitt. Blir 2-3 vegger med farge. Vil gjerne ha en farge som gjør leiligheten grei å selge senere, og ikke en hvitnyanse/lystone.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes sand er en nydelig farge som står veldig fint til hvitt. Den passer inn i motebildet nå samtidig som det er en klassisk farge som ikke vil bli ut med det første.

Skrevet

Hva med industrigrå eller gråblå, evt. oliven?

Skrevet

Hvilke farger ville du aldri valgt?

Skrevet

Marrakesh er en kjempefin litt mørk gråbrun.. Ganske tidløs, men ville nok ikke valgt den i et stort rom, vi har den i en liten mellomgang og der er den kjempefin! ;)

Er ikke så lett å anbefale noen farge når man ikke aner hva slags rom du skal ha fargen i, ingenting om stilen ellers i huset, møbler etc.. Men det er jo masse klare farger som er kjempefine. Så en boliannonse med rødrosa stue og olivengrønt kjøkken. Superfint! Trodde det nesten ikke før jeg så det hehe.. men det var ordentlig flott. Synes det er tøft med andre farger enn bare hvitt, det blir så fort kjedelig, så ta deg en titt på boliannonsene på finn f.eks og se om du finner noe du liker ;) mye rart der ute men mye fint også..

Skrevet

Dersom du har mulighet, så er det interiørmesse i Lillestrøm neste helg. Mye fint og se og mange flinke folk å spørre:)

Skrevet

Hvis du skal selge om over ett år til ville jeg valgt andre farger enn brun og beige. Spesielt beige og lysere bruntoner er på vei ut av interiørbildet. Det har vært ut en stund men vi vanlige folk henger jo alltid etter. Mørke farger er på vei inn i mørk brun, mørk grø, dyp liilla men de fleste toner av grått vil var en stund. Sort hvitt kombinasjoner er også farger som egentlig aldri forsvinner helt. Husk på at litt sort gir mye effekt.

Skrevet

Tenker du at du skal ha en fondvegg med farge i 2,3 rom, eller at du skal male 2,3 vegger i et rom med farge?

Om du tenker fondvegg, så ville jeg ha gått for noe med litt fart i som står til interiøret. Det hjelper lite at jeg synes at aubergine er en fin farge om du har røde stuemøbler. Har du vurdert tapet? Det kan gi veldig stilige effekter i et rom.

Det samme gjelder i grunnen om du skal male et helt rom i en farge. Finn en farge som kler rommet og det som hører til i det.Du skal vel uansett ha visning i en møblert leilighet/ hus, og da er det viktigere at farge og interiør skaper en fin helhet enn at fargen ikke matcher helt med møblene, men er "salgbar".

Folk som kjøper bolig pusser gjerne opp uansett når de flytter inn :-)

Skrevet

jeg synes ikke det er noe fint med en annen farge på bare en vegg i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...