Gå til innhold

Feriepenger av foreldrepenger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer de nå en gang? Syns det var snakk om det her for en stund siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei de kommer vel i juni som andre feriepenger (det lille som kommer ;-(

Skrevet

Nei fikk de på vinteren sist gang, men husker ikke hvilken mnd.

 

 

HI

Skrevet

Feriepenge av foreldrepenger kommer i mai.

 

Sikker på at du ikke blander med feriepenger av dagpenger feks? de kommer nemmlig januar/februar;)

Skrevet

Jaaa jeg var jo sykemeldt da! Da var det det jeg fikk ;) Takk for oppklaringen ;)

 

Men samboeren min er sykemeldt, får han feriepenger nå da! :D

 

 

 

(skal på ferie hehe)

 

 

 

HI

Skrevet

Jeg var første gang permisjon 2008/2009 og fikk feriepengene slutten av mai 2009.

Du kan lese mer på nav.no om hvor mye du får, kommer an på hvordan permisjon du har.

 

Min andre morspermisjon begynte på fredag, og blir permisjon i hele 2011. Og jeg antar jeg får feriepenger i mai 2012. Denne sommeren får jeg jo feriepenger fra min arbeidsgiver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...