Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Jeg sover med ørepropper hver natt, er så var på lyder. Har gjort det i mange år uten noen problemer. I dag når jeg sto opp tok jeg som vanlig ut proppene mine, også hørte jeg INGENTING på høyre øre lenger. Virker som om proppen sitter der der fortsatt (noe den ikke gjør altså!). Holder jeg for venstre øre, så hører jeg NADA! Utrolig ekkelt...... Ikke gjør det vondt heller. ¨Lege eller går sånn over av seg selv? Stakkars meg (Har vart i hele dag)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 .. Jeg blir stadig like overrasket og bekymret når folk spør om legeråd her inne.. Joda, du er DØV men kanskje det går over? Mest sannsynlig har du, etter å ha brukt ørepropper i mange år, pakket så mye ørevoks sammen inne i øret at det har laget en egen propp. Du må få lege til å skylle øret ditt helt rent. Btw, min onkel som er lege forteller oss stadig at vi aldri må putte noe mindre enn albuene våre inn i øret, øret er selvrensende, men ikke når en dytter ting inn Håper du snart får hørselen tilbake iallefall
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 HI: Ja jeg vet, innlegget mitt er helt idiotisk.... er bare så overrasket - at det skulle være så ubehagelig "å bli døv"... Regner med øret mitt er full av skit, ja! Men, du skriver "aldri putte noe mindre enn albuene våre inn i øret"?? Albuen er jo STOR! Bør være en del mindre enn en albue før jeg kan putte det inn i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 hahaha, hele poenget er jo at man ikke skal putte NOE i øret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå