Gå til innhold

Hva i all verden skal man ha på seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trudde virkelig ikke jeg skulle vurdere mammabukser/klær, men mine vanlige bukser klemmer akkurat feil nå:-( Hvor kjøper dere bukser/bluser/skjørt? Og hva med bikini? (Vurderer ferie nå i andre trimester.)

Jeg bare i den trettende uke og vil helst ikke vise at jeg er gravid veldig sånn veldig enda:-)

Gleder meg til å høre hva dere andre har å si!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo kombinere vanlige topper du har i skapet sammen med jeans som er gravidbukser f.eks. Har kjøpt et par slike selv på Hennes. Samt noen lange topper som egentlig er korte kjoler. Men så ser jeg kjempegravid ut uansett da ;)

Hvis du ikke har noe særlig mage så passer alle bikinier tenker jeg.

Skrevet

Takk for tips:-) Har du testa noen av nettbutikkene også?

Skrevet

Bukser med strikk eller litt stretch-kvalitet funker fint i starten.

Hvis man absolutt vil gå i jeans, er det sikkert like lurt å kjøpe en først som sist.

Pass på nå, mens januarsalget fortsatt er over oss! :)

Selv har jeg det problemet at jeg bruker størrelse 50 i bukser fra før, og mammaklærne på H&M stopper ved 48.... Har ikke klart å finne andre kjeder med mammaklær for store damer, så jeg bruker myke tights og joggebukser. :)

Skrevet

Nei, jeg syns ikke utvalget er så bra egentlig, håper det kommer noe nytt snart. Og med toll+moms for utenlandske klær så blir det altfor dyrt. Blir nok litt kombo her en god stund helt til jeg blir svær og desperat, hehehe.Bukser må prøves, varierer litt i fasong osv.

Skrevet

Kan virkelig anbefale gravidbukser! Ihvertfall om et par uker når du er "ordentlig gravid". Jeg føler meg mye med vel med det. Topshop og asos.com har endel mammaklær som virker bra.

Skrevet

hei:)

jeg har foreløpig ikke tatt meg råd til å kjøpe inn noe mammaklær, så her bruker jeg de vanlige buksene mine, men et gummistrikk eller et av jentungens hårstrikk rundt knappen, og d funker helt fint;)

Skrevet

jeg prøvde meg på strikk...og den datt ut:-) Jeg er hele 182cm høy og bukser er vanskelig nok/dyre nok å få tak på til vanlig. Har testa tights og går mest med kjole nå, men GLEDER meg til jeg finner bukser som passer.

TAKK ALLE FOR GODE TIPS!

Skrevet

Moonfreckle: jeg bruker til vanlig str 52, men prøvde de i 48 (jeans) på HM. (de med litt stretch) De passer kjempefint, og blir nesten litt for store når de er brukt en dag. Anbefaler deg å prøve en, så kanskje du blir overrasket. Det er kjempe fine, og hadde ikke overlevd uten:)

Gjest (hor)mona
Skrevet

Er 183 cm og bestilte akkurat en bukse fra nelly.com med 36 i lengde. Måtte ned en størrelse i livet fra det jeg bruker til vanlig, men veldig fornøyd med buksa :-) Hadde flere modeller i 36-lengde, og billig frakt!

Skrevet

Nais!! Vil du sende lenke, så jubler jeg:-)

Skrevet

Jøss, er det sant??? :)

Da skal jeg jammen prøve.

Imorgen den dag!

Takk for tipset!

Skrevet

tips: H&M sine dressbukser er jo helt digge - og ingen ser at det er mamma-versjonen jeg bruker! juhu!

Skrevet

I starten, og egentlig ganske langt ut i svangerskapet kan jeg bruke mine "egne" bukser ved hjelp av litt buksestrikk.. :)

Det beste er bukser med knapper i gylfen. Da fester jeg buksestrikk i øverste og nederste knappehullet (med en knute bare) og trer strikken gjennom knappehullet og hekter på knappen. Dette fungerer jo fint om det er glidelås også, men da bare øverte knappen. Sammen med sånne greie "magebelter" i stretch som man kan dra litt nedover rompa fra f.eks h&m funker det fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...