Gå til innhold

Hvor mange av dere har vært utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig bare menn som er utro? At alle damer som medvirker er single og frie og franke? Og er det like ille som alle skal ha det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gang, i mine yngre dager, og det er ikke noe jeg er stolt av for å si det sånn.

Skrevet

Vært utro selv, og synes egentlig ikke at det er så ille... Fikk meg til å sette mer pris på det jeg hadde og forholdet ble faktisk bedre.

Skrevet

Samme her 1959.. Forholdet vårt er bedre etter utroskapen min.. Ja, sexen er dårligere, men jeg har det flott med mannen min ellers. Jeg elsker han og vi lever et godt liv jeg aldri kunne fått med han jeg hadde et sex-forhold til..

Skrevet

Moren min var det når jeg var liten.. Dette endte med at faren min begynnte med vold mot min mor, meg og mine søsken..

Men, jeg selv har aldri vært det, uansett det frister iblant.. Hehe..

Skrevet

Ikke for å være frekk eller for å forsvare utroskap, men tror du ikke det lå flere ting bak enn et utroskap?

Skrevet

Hvem skriver du til. 20:08?

Skrevet

Når jeg var 17-18 år hadde jeg en kjæreste som jeg ikke hadde noe godt forholt til. Jeg reiste på ferie og der bestemte jeg meg for å gjøre de slutt når jeg kom hjem igjen. På denne ferien klinte jeg med en annen gutt.. Så jeg har vel vært utro,da..Kjenner enda en ekkel dårlig samvittighet når jeg tenker på det..

Skrevet

Jo.. Jeg vet det. :-)

Moren min hadde nok sine grunner.. Men det jeg skulle ha frem er at jeg ikke forstår at utroskap kan lage sånn trøbbel før både vi "barna" og mor.

- 20:06.

Skrevet

Det jeg tenkte mest var at din far kanskje har slitt litt når han klarer å bruke vold mot sine barn for noe mor har gjort.

Fryktelig trist :(

Meg over :)

Skrevet

Har ikke vært utro mot samboeren min, men har vært med andre menn ja og kommer sikkert til å være med andre menn etter at jeg har fått ungen.

Skrevet

I løpet av et forhold som varte i 6 år var jeg utro fire ganger...

Skrevet

Jeg har vært utro mot to av kjærestene mine da jeg var tenåring. Det stikker i hjertet når jeg tenker på det - og jeg har veldig dårlig samvittighet for det.Angrer veldig. Jeg vet at jeg aldri skal være utro igjen.

Skrevet

jeg har vært det en gang.. det var med min første store kjærlighet.. jeg innrømte det til han og gjorde det slutt :P synes synd på han! hehe

Skrevet

Jeg har selv vært utro flere ganger - derfor jeg spørr. Det anses nesten som selvfølgelig at menn er utro, men man blir virkelig satt i bås hvis det er motsatt.

Forholdet jeg er i nå skranter litt og jeg har lyst på sex med andre... Hvor mange tenker tanken? Og hvor mange "gjennomfører"?

19:55

Skrevet

Ja, men ikke mot min nåværende.

Skrevet

Joda har nok vært utro i alle mine forhold, utenom det jeg er i nå.

Ikke snilleste jenta i klassen.

Skrevet

Ja jeg var utro en gang, men da drepte kjæresten min meg, så jeg lever ikke lenger.

Skrevet

Jeg var utro mot en kjæreste en gang, men jeg var ung og det ble ikke oss, for å si det slik. Jeg hadde aldri tro på at det skulle bli oss heller.

Ville aldri vært utro mot nåværende kjæreste og samboeren.

Skrevet

Je var utro for et par år siden. Jeg innrømte det for min mann og han tilgav meg. Etter hvert da...

Vi holder sterkt sammen enda, selv om vi har hatt vår del av motgang. Han har vært økonomisk utro mot meg, så det har vi også kjempet oss gjennom.

Livet er ikke rosenrødt hele tiden! Og jeg mener at det meste er det mulig å jobbe seg gjennom!

Skrevet

Var i et forhold i 5 år og var utro x-antall ganger.

Er nå gift, og har ikke vært utro og kommer heller aldri til å være det.

Skrevet

altså, gift med en annen mann ;) (som jeg var utro med, hehe)

13:12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...