Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Har en sønn som heter Leon og venter nå jente som jeg vurderer å kalle Leonora men som jeg har fått inntrykk av er det ingen som liker eller mener at det passer sammen.. Er det bare jeg her som synes det er søtt sammen ? Hmmm.. Vanskelig å finne fine navn på L synes jeg..
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Det er jo nesten samme navnene vil nå jeg si :/ Jeg hadde ikke kalt barna mine så like navn!
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 jeg synes ikke d passer sammen... andre jentenavn på L : Lily /Lilly Linda Lene Lena Lisbeth Laura Lindis Lone Laila Line Linnea Live Bare noen forslag jeg kom på i farta....
inababy Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke liker navn på barn som skal''matche''. Det blir veldig likt. Linnea er et fint navn på L synes jeg. Men må det starte på L?
NostraStoria Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 De passer ikke sammen pga de er prikk like. Samme som å kalle ungene sine Tom og Tomine, Lea og Leander, Tore og Tora osv. Høres rart ut i mine ører da!
Moonfreckle Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Minner meg om et søskenpar fra Slovenia, hvor gutten het Indir og jenta het Indira. Eller en Iransk familie jeg kjenner, hvor faren heter Shahin, eldste sønn heter Shayan og yngste heter Shaygan. ..... Spiller ingen rolle hva vi andre mener, hvis det er dette navnet du ønsker, så bruker du det. Kanskje hun kan hete Nora, så får du på en måte begge deler.
fox`y Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 jeg syns d blir for likt. Har en Leon jeg også. Leonora syns jeg også er et litt tungt navn. Men d er jo opp til deg hvilket navn du vill ha:) Sliter selv me navn jeg. Venter jente nå sier ul å jeg ar 2 gutter som begynner på L, men finner ingen jentenavn jeg liker. Lykke til me navnevalget:)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2011 Ja det er vanskelig å finne fine navn på L.. Jeg ser nå at det kan bli litt dumt med Leon og Leonora meeeen jeg liker Leonora så godt, hehe :-P Jeg får se hva jeg gjør, skal ikke være lett allting :-P
Collette Skrevet 24. januar 2011 #9 Skrevet 24. januar 2011 Jeg har også en liten Leon (begynner visst å bli mange av oss) og jeg har også tenkt på Leonora fordi jeg synes det er et fint navn. Men så fant jeg vel ut at det blir litt vel likt. Tenkte også på Lone, men det er jo de samme bokstavene bare omvendt. Hehe.. Ikke lett. Hva med Live, Linn, Linni, Lilly, Linde, Lilja, Lina, Luna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå