Gå til innhold

Og når vi er i de baner; den perfekte lenestol?

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Link eller navn pliiiis. Trenger input.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Hadde jeg visst det hadde jeg sittet i den.....

Gjest amandine
Skrevet

Hø hø hø den dro! Jeg har solgt den ene salongen vår og står nå helt uten lenestoler! Skal det være ny designgreie eller gammel ørelapp? Skal det være en Corbusier til å slange seg i eller en snerten liten multipurpose-stol? Eller nok en antikk sak? Hmmm store problemer i det borgerlige liv som min mor sier.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg vil ha en stol som er så vakker som den gamle ørelappstolen etter oldemor, med funksjonaliteten til en stressless og mulighet for full ligg eller rett opp uten å bli seende stygg ut, og selvsagt fotstøtte, men heller ikke den må være stygg, så jeg har vel egentlig pensjonert hele tanken... Støtte i korsryggen når det trengs, mulighet for hundre stillinger i løpet av en lang film, uslitelig og flekkavvisende uten å være klamt skinn, og sånn bortetter...

Gjest amandine
Skrevet

Og sett for all del ikke en recliner i hodet på mannen som vet at et slikt møbel er umiddelbar skilsmissegrunn. Selv om kanskje behagelig...

Gjest sug lut
Skrevet

Sjeselong? (Som jeg synes er en aldeles nydelig fornorskning av fransk skrivemåte, forresten, det ser og høres ut som halvsmelta Tricolor-is i tolitersboks, og det er noe jeg liker...)

Skrevet

En solseng i syden er den beste jeg kan komme på :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...