Gjest amandine Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Link eller navn pliiiis. Trenger input.
Gjest sug lut Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Hadde jeg visst det hadde jeg sittet i den.....
Gjest amandine Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Hø hø hø den dro! Jeg har solgt den ene salongen vår og står nå helt uten lenestoler! Skal det være ny designgreie eller gammel ørelapp? Skal det være en Corbusier til å slange seg i eller en snerten liten multipurpose-stol? Eller nok en antikk sak? Hmmm store problemer i det borgerlige liv som min mor sier.
Gjest sug lut Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Jeg vil ha en stol som er så vakker som den gamle ørelappstolen etter oldemor, med funksjonaliteten til en stressless og mulighet for full ligg eller rett opp uten å bli seende stygg ut, og selvsagt fotstøtte, men heller ikke den må være stygg, så jeg har vel egentlig pensjonert hele tanken... Støtte i korsryggen når det trengs, mulighet for hundre stillinger i løpet av en lang film, uslitelig og flekkavvisende uten å være klamt skinn, og sånn bortetter...
Gjest amandine Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Og sett for all del ikke en recliner i hodet på mannen som vet at et slikt møbel er umiddelbar skilsmissegrunn. Selv om kanskje behagelig...
Gjest sug lut Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Sjeselong? (Som jeg synes er en aldeles nydelig fornorskning av fransk skrivemåte, forresten, det ser og høres ut som halvsmelta Tricolor-is i tolitersboks, og det er noe jeg liker...)
♡ A & E ♡ Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 En solseng i syden er den beste jeg kan komme på
blomstre Skrevet 28. januar 2011 #8 Skrevet 28. januar 2011 Ørelapp ruler helt klart, men her har du en snerten liten multipurpose, stol og chaiselonge i ett, ErgoLine Calla http://www.ergo-line.com/produkter/miljomobler.htm Eller så er det vel Brunstad som hører til i borgelige hjem? Da tror jeg du passer til en Smile! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå