Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Var på fylla igår og drakk en del, ikke dritings, men passe full. Når jeg kom hjem hadde jeg for første gang en så syk vond hodepine, sånn type at jeg rev meg i håret og skrek og gynga at og frem. (måtte sett veldig idiotisk ut) Noen andre som har opplevd sånn etter en fyllekveld?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Jeg får sånn hver gang jeg er på fylla, fordi jeg sliter med nakkesmerter. Kan det være det du har også? det er helt forjævlig vondt. Hadde en gang hodepine som var mye mye verre (da var jeg edru) og vurderte å stikke hull i hodet mitt med en saks for å lette trykket. Det var muskler som lå i spenn.. Nå er jeg typen som danser mye på byen, og da setter det fart på muskler som ikke blir brukt hver dag. Og med en dårlig rygg og nakke fra før gjør det ikke saken bedre Pleier å hjelpe med en ibux og en paracet...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Ja, jeg har faktisk kronisk nakkeslengsyndrom og dansa litt ogsånn så da er det nok det! Det var så vondt at jeg vurderte å ringe ambulanse å høre om de kunne legge meg i narkose for å slippe smertene. De hadde jo seff ikke gjort det, men tenkte det der og da:) Men, da vet jeg at det ant kommer fra nakkelidelsen, takk:)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Haha, det samme tenkte jeg faktisk selv! "Er dette krise nok til at jeg kan ringe 113??" Jeg lå på baderomsgulvet, naken (fordi jeg var kvalm av all smerten, og når jeg blir kvalm blir jeg så veldig varm) med hodet på et håndkle jeg hadde rulla sammen. Det var det eneste som var behagelig. Det var så vondt at jeg vurderte å kaste opp med vilje, men kom til konklusjonen at det var jo ikke noe vitsti.... Etter 3 timer på badegulvet la jeg meg i senga igjen..... Var fin på mornigen, men dro til kiropraktoren som sa "oij, den var heftig"... Hehe
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Hehe såpass ja! Ja en kald og god klut på panna kan være gull verdt Er neimen ikke noe godt når smertene er der, men da er man hvertfall glad for den tiden man er "frisk"!
meg & to små vampyrer Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Ja, vet du hva? Etter jeg fikk nummer to så blir jeg sånn i to døgn etter alkohol. Har testa med bare 1-2 glass vin og masse vann (selvfølge egentlig), men var helt utslått i flere dager med en grusom altoppslukende hodepine...
meg & to små vampyrer Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 Nei... ikke noe stort problem for meg, jeg bare lar være å drikke. Men det kan jo komme tider eller anledninger der et glass vin hadde vært godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå