Gå til innhold

Angående omgangssyke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk hvis folk hadde vært flinkere til å vaske de jævla hendene sine? Til å ta enkle forhåndsregler som sparer andre for sykdom? Hoste i armkroken? Så en i kassa på Mega som satt og hostet i hendene sine (gange flere), for så å ta varer og scanne på maskinen...sånn bare for å forsikre seg om at den stakkars kunden fikk alle varene sine infisert...

Men, folkens, ta nå å skjerp dere, vask hendene! Før dere spiser, etter dere har vært ute, etter dere har vært på do, etter dere har vært i postkassa, og så videre og så videre...jeezez, tenk at det måtte en svineinfluensaepidemi for å få ola nordmann til å skjønne poenget...og alle barnehager og skoler...plutselig ble håndsprit årets it-greie...fy faen dere er patetiske. Bruk det lille vettet dere er utstyrt med, og vask de jævla hendene deres!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg skal begynne å bli fullstendig hysterisk!! Starting right now!!

Skrevet

Det er ikke det det handler om jævla loosere! Man er ikke hysterisk selv om man vasker fingrene når man har vært ute, er dere klare over hvor EKLE dere er om dere ikke gjør det?? Dette handler ikke om OCD, men om vanlig PERSONLIG HYGIENE! Tipper dere ikke skifter truse hver dag heller....USJUSJ!!

Skrevet

Jeg er enig med deg HI, men jeg liker ikke måten du legger det frem på og språkbruken din.

Skrevet

Jeg også, hehe, du er ganske sinna...blitt syk eller?

Men for øvrig, mange gode poenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...