Gå til innhold

Utregning av sykemeldingspenger....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan regnes dette ut når en ikke har fast jobb, og skriver timer.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva står det i kontrakten din?

for det er arbeidsgiver som skal fylle ut et skjema som sendes inn itl nav.

 

jeg slet mye med dette fra min arbeidsgiver i høst, fylte ikke ut riktig skjema. pga det var en som ikke kjente til denne rutinen som gjorde dette. jeg ringte nav flere ganger for å sjekke hvordan alt lå an. og kom på etterskudd med pengene en periode. Men det ordnet seg til slutt..

 

Jeg var vikar for adecco og hadde kontrakt på 100% stilling, 37,5 timer i uken.

 

Skrevet

Regnes ut etter inntekten din hos oss ihvertfall, regnskapskontoret som gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...