Gå til innhold

Erfaringer med pergotime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal få resept hos gynokolog neste gang jeg kommer dit, noen tips og råd for hva man kan forvente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk resept som gjalt for flere ganger. Gikk på de i et år uten resultat. IVF ble løsningen for oss.

Skrevet

jeg fikk pergotime da jeg har pco.

ble gravid på første forsøk, og gravid med nr 2 uten hjelp nå. ble gravid ca 1,5 etter første barn.

men pergotime gir mange eller alle bivirkninger på å være gravid + at man blir veldig hormonell (det er jo hormonkur....) så advar din bedre halvdel om du har en tendens å bli hormonell før mens etc..

men jeg har aldri vært på klokken med mens og eggløsning (har ikke sjekket det da.. ) men da jeg var ferdig med kuren og vi haddde hoppet i køyen, og etter en viss tid skulle testen slå ut. men ble bare negativ. dette var like før jul. og trodde at jeg ikke var gravid før i romjulen da jeg hadde gått med ømme bryster en stund, mensmurringer som ikke gav seg. og der var jeg gravid du! 4 uker på vei!

så lykke til!

Og tenk positivt, tanker kan flytte fjell og jeg var veldig postiv til å bli gravid og var skråsikker på at jeg var gravid da jeg satt med alle symptomene fra pergotimen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...