Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Jeg skal få resept hos gynokolog neste gang jeg kommer dit, noen tips og råd for hva man kan forvente?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Fikk resept som gjalt for flere ganger. Gikk på de i et år uten resultat. IVF ble løsningen for oss.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 jeg fikk pergotime da jeg har pco. ble gravid på første forsøk, og gravid med nr 2 uten hjelp nå. ble gravid ca 1,5 etter første barn. men pergotime gir mange eller alle bivirkninger på å være gravid + at man blir veldig hormonell (det er jo hormonkur....) så advar din bedre halvdel om du har en tendens å bli hormonell før mens etc.. men jeg har aldri vært på klokken med mens og eggløsning (har ikke sjekket det da.. ) men da jeg var ferdig med kuren og vi haddde hoppet i køyen, og etter en viss tid skulle testen slå ut. men ble bare negativ. dette var like før jul. og trodde at jeg ikke var gravid før i romjulen da jeg hadde gått med ømme bryster en stund, mensmurringer som ikke gav seg. og der var jeg gravid du! 4 uker på vei! så lykke til! Og tenk positivt, tanker kan flytte fjell og jeg var veldig postiv til å bli gravid og var skråsikker på at jeg var gravid da jeg satt med alle symptomene fra pergotimen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå