shewolf Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Hva med å fjernadoptere en pusekatt på dyrebeskyttelsen? Dette koster bare 50,- i måneden!! Det er jo ingenting. Da får du bilde av pusen "din", kan dra å besøke om du vil. Og informasjon om pusen. Jeg fikk bilde av min her om dagen, så koselig! Betalte 600,- med en gang så har hun støtte hele året. Ferdig med det Drar innom med litt katteleker og sånn en dag tenkte jeg. Ikke reklame, jeg er dyreelsker, og synes alle har råd til 50,- i mnd.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har fjern adoptert en liten pus som heter Emma =)
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 I morgen er det 2 uker siden jeg fant en ca 8 uker gammel kattunge FROSSET fast i isen, på parkeringsplassen i barnehagen. Klokka var 07.20 og jeg og samboeren min hadde akkurat levert minstemann i barnehagen. På vei til bilen hørte vi en tynn mjauing langt unna og måtte jo bare sjekke det ut. Etter å ha fulgt lyden så ser jeg den plutselig... Bitteliten grå, langhåret katt. Begge bakpotene og halen hadde frosset fast. Stakkars lille :-( Jeg gjorde det første som falt meg inn, det var å legge munnen over bena og puste varm luft på isen rundt... Etter 10 minutter med intens blåsing av varm luft fikk jeg henne løs ) Kjørte henne til dyrlegen med en gang og heldigvis hadde hun ikke frostskader eller andre synlige skader. Hun var veldig tynn og møkkete, pelsen var full av søle og floker. Hadde ikke vi funnet henne, så hadde hun nok frøset ihjel. Det var -12 ute og hun satt på et lite synlig sted. Nå bor hun her sammen med oss og er en liten ramp, men veldig kosete ) Vi skulle egentlig ikke ha flere dyr, etter at den siste katten vår ble avlivet i høst. Men vi klarte jo ikke la vær, lille pusen som satt fast i isen... Måtte jo redde den også ) Så det var min gode dyregjerning, hvertfall for i år )
shewolf Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2011 Det var fint gjort av dere å ta henne inn ! <3 "Fin" historie. Er grusomt med alle de som lar kattene sine få unger, også dumper de ungene for det blir for mange! Det er helt idiotisk. Og kan ikke beskrive hvor mye det provoserer, så blir veldig glad når jeg hører sånne historier hvor det ordner seg! Den pusen var heldig
LoveDove Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 For en fantastisk søt historie! Jeg ble nesten litt blank i øynene her. Håper alt går fint med den lille. (Og den andre lille)
Lunapuna1985 Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Fint at folk fortsatt støtter gode saker Jeg er mest hundemenneske og støtter FOD gården jeg da. Har tidligere hatt 2 hunder derfra også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå