Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Hei jenter! Jeg skal være forlover, og planlegger utdrikningslag for min vennine. Det skal ikke koste mer en 600 per pers og vi blir ca. 13.jenter. Gode råd til dagen tas imot! Det må sies at jeg er opptatt av samholdet, har altså ikke lyst til å sende bruden på spa. Hun er heller ikke glad i mye fart og vil ikke bli dummet ut.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Jeg var på GLADIATOR på et utdrikningslag, og det var veldig moro. Det er jo selvfølgelig litt "fart", men ingenting er farlig, og ikke særlig skummelt heller. http://www.oslogladiators.no/
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Hmmm... Du sier du ikke har lyst til å sende bruden på SPA, og jeg tenker at det er fordi dette er noe som i så fall skjer med henne alene (?). En sosial variant av dette er å dra på Vestkantbadet. Der kan man leie hele romerbadavdelingen for et visst antall timer og ta badstue og hoppe i kaldkulp sammen hele gjengen. Veldig sosialt og hyggelig, og ikke minst deilig. Man får også lov å ta med egen mat og drikke for å innta mens man er der. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå