Ugl@ Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 For ikke så lenge siden var tanken på barn nr 4 totalt utelukket og utenkelig for meg, svangerskap nr 3, samt plagene den gang, det faktum at kroppen har gått seg til og jeg føler meg fornøyd med tre friske barn gjorde meg rimelig sikker på at nok var nok. Mannen har alltid ment vi burde få et til med tider og stunder, nå har han faktisk nesten lykkes med å få meg til å ikke være så steil og skråsikker på at jeg er ferdig med den epoken enda, ikke at jeg planlegger barn akkurat nå med det første, men at vi skal vurdere muligheten om et par år når huset er bygget på, da får vi det romsligere økonomisk og ikke minst får vi mye mer fritid enn vi har nå. Så får framtida vise hva som skjer. Det som er mest skremmende er kansje at jeg fikk barn tidlig og da aldri får litt tid uten barn hjemme før barnebarna står å banker på dørene her..hehe...jaja...godt jeg er glad i barn får man vel si....
Gjest sug lut Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Hm, fra en som virkelig ikke har noe med det men som husker ditt siste svangerskap kommer altså en aldri så liten advarsel... husker du hvor rabiat rasende, lei og oppgitt du var i måneder?
Ugl@ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2011 Hehe, tro meg, det er ikke glemt. Derfor skal vi vente noen år til så mannen har tid til å stelle både kjerring og heim ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå