Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Vi har vært gift i 10 år og har 2 barn. De 2 siste årene har jeg studert, noe vi begge er enige om at jeg skal. Vi har alltid hatt felles økonomi, det har være perioder jeg har forsørget han og motsatt. Det første året jeg studerete var det han som holdt styr på økonomien og det gikk mildt sagt over stokk og stein. Så jeg har tatt jerngrep og styrer nå alt. Tar ut penger hver fredag som vi skal greie oss for hele uka, betaler regninger osv.. Dette synes han også er fornuftig. Så spør jeg i går om vi skal reise til en kjøpesenter i nærheten. Han drar kenger på det, njaaaa, nei... Da kommer det frem at han har krita til seg solbriller til rundt 2000kr, er nemlig en kompis som driver brillebutikken.... Kommer også frem at han skylder litt hist og her, ble vel ca 1500kr til sammen det også..... Vi snakker her om en mann på 34 år som flytta hjemmefra som 15 åring og etter det har greid seg sjøl... Hva faen gjør jeg med en sånn mann da??? Solbriller til 2000kr liksom, det er snakk om sinnsykt masse penger for oss akuratt nå det...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Lever dem tilbake. Jeg hadde klikka i vinkel om gubben gjorde noe sånt, hva er forsvaret hans??
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Kan han ikke få seg brillekonto? Da betaler han kun avdrag og ingen renter på solbrillene! Skjønner godt han ville ha skikkelige solbriller om du er en heks som aldri gir han mer enn 200-300 kroner fordi du skal styre han med jernhånd. Slik vil det ikke funke i årevis med mindre du er blitt hans verge i tillegg!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Ikke hør på 16.03, skal man liksom la mannen bruke penger i hytt og pine når man har akkurat så man klarer seg i mnd? Jøss, tipper du har bra inkassogjeld eller? Skjerp deg...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 HI her. Han trenger ikke SOLbriller til 2000kr. Noen annet hadde vært om det var vanlige briller, eller noe annet som han faktisk trengte, dette var jo kunn fordi han hadde lyst på dem. Jeg veit ikke om du leste hele innlegget mitt, men det er jo en grunn til at jeg har tatt jerngrep.. Jeg er nødt til å gjøre det sånn dersom vi ikke skal ende opp med fult av kredittgjeld for å ha mat på bordet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå