2010 baby =)? Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Hei, Jeg skal ut å fly på fredag, 1,5 timers tur. Har vært småsyk nå i helgen, lett forkjølet og litt snørrete først i dag. Er mildt sagt engstelig for å fly på fredag, er det noen som har noen råd ? Har hørt at det er en helt sinnsykt smerte å fly med forkjølelse. Satser selvsagt på at på 5 dager vil jeg bli friskere så forkjølelsen er ikke så "heftig" som den kunne ha vært. Hjelp noen...???
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Uten tvil nesespray!!! Ta med noe å spise på og slik at du åpner opp den øregangen! :)Minsker muligheten for at det tettes i ørene!
<3lykkeliten<3 tulla mi Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Auu det gjorde jeg en gang. Siden jeg var tett sprakk trommehinna. Det er det vondeste jeg har vært med på hittil... Tygg tyggis. Masse tyggis, gjerne hubbabubba. Noen som er store. Når dere skal lette og lande. Da det er størst fare for å få "propper i ørene" som igjen fører til sprekt trommehinne hvis man er tett i pappen. Tyggis forebygger propper.
Pigalopp:-) Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Start med nesedråper/neseskylling dagen før du skal fly, er mitt tips. Og pøs på rett før du skal fly og rett før flyet lander. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå