Rosa J10 Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har forelsket meg i emmaljungas scooter, men vil gjerne se på litt flere før jeg kjøper noe. Noen med gode erfaringer? Hjelp meg
Babyønske �� Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Har Emmaljunga Scooter, og er veldig fornøyd med den. Vurderte også Simo 124 og Teutonia Timmy. Simo 124 slo jeg fort fra meg pga størrelsen, den har ikke mye trillepreg syns jeg, den er jo nesten like stor som sportsdelen på kombi/duo.. Så for meg var ikke den mye vits, når jeg hadde Simo Duo fra før. Teutonia Timmy var forsåvidt helt grei, og hadde et pluss for flat liggestilling, men syns den virket litt smalere i sittedelen enn Scooter.
Kokkosbolle Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Men dette er jo sportsvogner, ikke triller. Hvertfall ikke det jeg forbinder med triller. Noen som vet om noen gode litt lette triller? Har Teutonia Spirit s3, men ønsker en litt lettere sommervogn.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 maclaren xt er en super god trille
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 er veldig fornøyd med Carena Easy-trilla vår:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå