Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Vi har ikke sex har ikke hatt det på 3 år, gjør ikke noe sammen, snakker ikke sammen uten om barne snakk. I dag har jeg tenkt at jeg kankje likså godt kan gå fra han for det vil ikke gjøre noe forskjell. Jeg gjør det meste selv alikevel regner ikke med han når det gjelder handlin, rengjøring, barneoppdragelse han leker og raser med datteren men når han blir lei er det over til meg. Jeg vil føle glede med en mann vil kjenne kjærlighet og sex. kjenne armer rundt meg som elsker meg. skal jeg reise min vei?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Virker som dere har et venneforhold. Forstår hvis du ikke vil leve i et slik forhold lenger og lengter etter mer kjærlighet. Men hva med å prøve parterapi først?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 jeg får en følelse av at du ikke elsker ham som mannen din, men som en god venn. Kan det stemme?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Ja må vel det om vi skal søke skilsmisse.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Ja det kan nok hende at jeg elsker han som en venn. vil jo egentlig at det skal være oss men jeg vil ikke leve i sexløst og kjærlighetsløst ekteskap
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Det er megling som er obligatorisk når man har barn, og det har ingenting med terapi å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Det er ikke rett mot noen av dere å leve sånn. Jada, det fungerer på en måte, men hvorfor leve som venner om dere kan oppleve virkelig lykke hver for dere? Hvor lenge har dere vært sammen, og hvor gamle var dere når dere møttes?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 Vil prøvd og snakke om det og sjå kva han sier. Så hadde jeg tenkt over kva han sa og vurdert om det er vert det.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #10 Skrevet 23. januar 2011 Søk litt på nettet om informasjon, kjøp/lån noen samlivsbøker. Den eneste parten du kan starte med er deg selv. Hva gjør du for at ekteskapet deres ikke skal være sexløst og kjærlighetsløst? hva gjør du av gode ting for han, små overraskelser, hyggelige middager etc? Start med deg selv og si at du vil at dette skal ordne seg og gjør det DU kan for at det skal bli bedre. Og ja, gjerne parterapi. Snakk med hverandre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå