Gå til innhold

Phil & Teds Cocoonbag, noen som har brukt den til spedbarn på vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt vognen nylig og fikk med spedbarnsbagen på kjøpet. Problemet er at den bare er 60 cm lang og vognposen vår mye større.

Hva har dere brukt i bagen nå på vinteren og hvilke erfaringer har dere gjort med tanke på hvor varm selve bagen er generelt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bagen er ganske varm i seg selv, så ullteppe i bunn og dyne og evt. ullteppe holder nok, men det kommer jo litt an på hvor du bor :)

Jeg har ikke brukt den på vinteren selv, men på høsten, og bagen i seg selv var varmere enn jeg trodde, så gutten vår ble i overkant varm noen ganger.

Ellers tenker jeg at det sikkert er ypperlig med de små bilsete-dunposene i bagen, de er jo gode å ha i bilstolen også nå på vinteren og de koster ikke allverden.

Det blir fort trangt med lammeskinn i bagen, men om du får tak i ett som ikke er så tykt og kanskje kan klippe det til så kan du jo ha det i bunnen i begynnelsen.

Sønnen vår vokste ut av bagen før det ble skikkelig vinter, men da lå han i setet med voksipose og skinn, og det var lunt og godt selv om han ikke var så gammel da.

Skrevet

Takk for svar.

Vi bor i Oslo og selv om det svinger mellom varmegrader og et par minus nå, så har det vært svinekaldt her og januar er ennå ikke over.

Vi kommer uansett ikke til å bruke vognen hver dag, men bare når storesøster skal være med og da trenger jeg å vite at bagen er varm.

Tror jeg gjør som du foreslo, bruker ullteppe over og under så får vi se. Blir jo ikke å kunne bruke bagen få fryktelig lenge uansett, bare 60 cm lang jo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...