tassen 2010 mini juli 2011 Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Hei! Noen som har erfaring med tvilling/søskenvogner? Det blir ca 1,5 år mellom våre barn, og trenger vel da søskenvogn. Ønsker en vogn som er god å trille på turer i skogen osv. Hva anbefaler dere?
Tulla med tre små Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Elsker vår Phil & Teds sport søskenvogn! Helt uunnværlig, og utrolig praktisk både på grusveier og i butikker, da den er smal og lett å håndtere! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå