Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Skjønner ikke, men igår fikk jeg plutselig veldig ømme pupper. Det gjorde vondt bare dyna kom bortat...Kommer jeg borti med armen når jeg f.eks tar på jakke, så er det skikkelig ømt.... Og nei, gravid er jeg ikke (håper jeg)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Dytter.... var like jævlig vondt i gårkveld, om ikke verre... Nå er de bare vonde hvis jeg kommer borti dem, ikke hele tida. Men regner med det blir verre til kvelden igjen...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Det er 1 uke igjen av pillene mine, og da får jeg mensen ca 4-5 dager etter pilleslutt... Har ikke glemt noen piller (som jeg kan komme på) hadde mensen som vanlig forrige mnd, så jeg tror ikke jeg er gravid....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Ta en test da vel! Hvis din er positiv, og du ikke ønsker det, så kan vi med glede bytte test!! For min var negativ idag, skulle gjerne hatt en med to streker
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Jammen jeg er jo ikke bekymret for at jeg er gravid i det hele tatt! Det er 0.00001% kjangse for at jeg kan være det. Det er jo ikke det jeg spør om ) Bare lurer på om det kan være noe annet, eller om noen andre har hatt det sånn uten å være gravid? Dessuten er det for tidlig å teste OM jeg skulle vært gravid... Leit å høre at din var negativ når du ønsker en positiv!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Og nå leste jeg på nett at det er veldig vanlig mellom eggløsning og menstruasjon å få ømme bryster. Aldri opplevd det før, men kroppen forandrer seg jo støtt.... Får håpe det går over! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå