Gå til innhold

Har de pakka ned de som de skal ha med til føden?


HegeAE

Anbefalte innlegg

Så langt har eg ikkje kome enno. Men, var tidlegare ute med dei 2 første. Eg må berre ordne hentesett og slikt. Kunne tenkt meg å strikke eit, men eg veit jammen med ikkje om eg rekker det ein gang. Det hadde jo vert moro det da. Driver å strikker ein tights til eldstejenta. Eg får sjå kva eg gjer. Eller få nokon til å strikke for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei har ikke pakket ennå, men det er vel på tide å gjøre det klart. Men 1.mann var jeg tidlig ute.

 

Men skal hun komme nå, så tar jeg bare med meg kamera. Resten kan komme etter fødsel om hun skulle komme tidlig altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagd en liste, men ikke pakket noe ennå. Har ikke tenkt til det før uke 38 kanskje. Sist gang var jeg veldig tidlig ute, kanskje uke 33-34...og fødte selvsagt leeeeeeeeenge over termin...

Med listen kan evt. mannen min pakke dersom det skulle være nødvendig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet liste mht hva jeg må huske å ta med på føden til meg selv. Hentet fra amme-bh'er, amme-topper og ull-innlegg til bh i helgen og fikk vasket dem opp. Regner med jeg pakker baggen i slutten av februar, har termin 15/3, men regner med at han her kommer litt før tiden, føles slik.. Jobber fullt, så det er greit å ha litt plan på dette her :-D. Har ikke tenkt noe særlig over hva jeg tar med til baby'n, litt avhengig av om våren er kommet til krs i mars, eller om det fremdeles er minus 10... Dette var lettere forrige gang, for da var termin i juli, og det var trope-sommer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke termin før 23. mars, så har skrevet liste og skal handle det siste vi trenger til babyens ankomst iløpet av helga :-)

Er nå i uke 32+0, så kommer nok til å vente til uke 35-36 med å pakke. Fødte for tidlig sist og synes det er greit å ha det meste klart :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet så langt ennå jeg heller nei, har pakket toalettmappen da. Jeg pleier alltid glemme noe som er viktig for meg, neglfil, deo, tannbørste... Så tenkte å begynne på selve bagen i morgen. Har vært ute å handlet gensere i dag med knepping foran slik at de er lette å amme i. Ellers ikke noe egne ammeklær bortsett fra amme bh..

er 35+2 så kan jo begynne så smått føler jeg.. termin 2 mars så er jo lenge igjen da :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 34 uker idag, og skal begynne å pakke bagen til uka. Hadde vi bodd nært føden hadde jeg ikke stressa, men har 3,5 timers kjøring. Må få "alt" med i bagen på første forsøk og da er det best å ta det selv. Pappa'n her klarer ikke å følge en handleliste engang, skulle sett ham følge en fødebagliste. ;-)

 

Sist venta jeg til uke 37-38 tror jeg. Mens nå føler jeg veldig for å få ting klart tidligst mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har pakket ned

shampoo/balsam

ny tannkost/tannkrem

deodorant

ammeinnlegg

nippel krem

og klær til hjemreisen til babyen

 

resten av ting til meg tar jeg når det begynner å nimme seg litt mer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uke 35 i morgen men har ikke pakket enda. Med første hadde jeg alt klart på denne tiden. Men har funnet frem alle ammeklærne og noen av de klærne jeg regner med å kunne bruke igjen etter fødselen. Så om noe plutselig skulle skje er det i alle fall mulig for mannen min å pakke for meg. Dessuten har jeg skrevet opp bind og små bleier på handlelista denneuka ;o) Så det begynner så smått å gå opp for meg at jeg bør gjøre noen forberedelser. Bare to uker igjen på jobb før permisjonsstart :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynnt så vidt og tenke på det er uke 37 nå, men hva er det man egentlig trenger.? Redd jeg drar med meg alt for mye tull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger toalettsaker til deg sjølv. Klede til deg sjølv. Innesko. Henteklede til babyen og bleier på vei heim.

 

Skal pakke sekken i kveld eg. Toalettsakene er allereie ferdigpakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kontrollfreak som jeg er å med en mann som lett surrer så skal jeg pakke bagen nå denne helga :)

Har sånn termin messig god tid siden den er 19 mars men det var jo den kontrollen da;)

 

Psst: Åsså er det så stas å legge neddi klærne til nurket som skal komme ;)

Husk viktigste damer :)

Helsekortet, kamera + lader ;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke pakket ennå, venter i hvertfall til jeg starter permisjon 1.mars. Men lurt å få med lader til kamera ja, som jeg leste over her. Typisk hvis det skulle bli tomt for strøm akkurat da. Kanskje jeg skulle lage meg en liste over ting å ha med tilfelle jeg må overlate pakkingen til mannen min. Alt ellers er jo klart til at det skal komme en liten baby i huset, men føler det er så lenge til fødsel ennå;) Lykke til med alle forberedelser alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...