Gå til innhold

Inspirert.. Noen som spiller sims her da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg spiller Sims 3, har alle tilleggspakkene og sånt.

Skrevet

Spilte en del sims2 back in the days, men lenge siden nå :) var veldig artig!

Skrevet

Har Sims 3 installert ja. Men det fungerer ikke så godt sammen med Windows 7 syns jeg, så blir ikke så ofte jeg spiller det.

Skrevet

En av grunnene til at vi fortsatt har Windows XP.. :) Men pcen vår begynner å bli litt utdatert, så det hender litt for ofte at det låser seg, eller slår seg av midt i spillet.. Så jeg har lært meg å lagre hver halvtime omtrent, sånn just in case.. :)

Skrevet

Vi har windows 3, og sims 3 fungerer veldig bra syns jeg! Litt treigt av og til kanskje?

HI

Skrevet

Jeg spiller både Wow og Sims 3 (regner med at det var wow tråden som inspirerte).

Jeg er 100% sykemeldt hele graviditeten, da er det ok og fylle litt av tiden med noe annet enn vasking, rydding osv hele tiden :)

Skrevet

Jeg spiller sims2 fordi jeg synes 3 er helt forferdelig i forhold. Sikker på jeg kommer til å spille det til jeg dør. Er veldig gøy og avslappende.

Skrevet

WoW, The Sims 3, Mass Effect 2, Oblivion og Dragon Age Origins er innstallert på maskinen min. Dessverre har jeg ikke tid til å spille så mye som jeg skulle ønske. Blir bare en time her og der i løpet av uken.

Skrevet

Må man kjøpe dette i butikk eller kan man laste det ned noe sted?

Skrevet

Husker jeg spinket og sparte i flere måneder for å kunne kjøpe sims 1 da det kom i butikkene for mange år siden, da var jeg vel 12-13 tror jeg?

Nå har det gått i sims 3, det kjøpte faktisk sambo til meg, men spiller heller wow (det har jeg spilt siden det kom ut) - men nå etter at vi fikk barn har jeg ikke rørt sims, og wow blir det også heller lite av.

Synes det er like greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...