Gå til innhold

Gravid igjen!


Annma78

Anbefalte innlegg

Ja det var ikke akkurat planlagt,siden jeg har 4 gutter fra før og minstemann bare er 1 år,men nå er jeg av den typen som blir gravid bare mannen rister trusa;) Gikk på p-pillen,men ble tom et par dager,og svingen ble litt for knapp for å si det sånn,så jeg vet nøyaktig når lille trille ble unnfanget.Har termin 24 aug,har litt vanskelig med å forholde meg til situasjonen enda,men det går seg vel til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åh, godt å høre at det er flere i denne verden som ikke syntes det var så stas med det samme:-/ Vi har bare tre fra før da, men vi var veldig ferdige med småbarn og styret rundt dette:-) Var veldig godt å se framover på en tid hvor vi voksne kunne bruke litt tid på hverandre og kose oss med de søte små vi har:-) Men så fikk jeg så vondt av spiralen, og måtte fjerne denne. Jeg er den typen som ikke kan bruke p-piller, disse gjør rett og slett at jeg blir lettere gravid!! men legen kunne nesten garantere at disse skulle fungere, fordi disse var ev en mer konsentrert type:-/ De fungerte ikke!!! Vi har nå kommet så langt at vi faktisk har begynt å glede oss, men veien har vært veldig lang hit....

Første tiden gråt jeg mye, og følte egentlig at livet mitt stopppet opp. Men så begynte jeg å se på de ungene vi har, og så hvor nydelige de var:-) Denne lille er jo også skapt av oss fordi vi elsker hverandre, så det er jo egentli en fin ting:-) Ting er lettere nå, men vi har jo gitt vekk eller solgt allt vi har av baby utstyr;./ heldigvis har vi mange snille venner og familie som leter litt i skuffer å skap å kommer med småting, så allt orddner seg for oss snille piker:-) Håper at det blir lettere for deg også etterhvert:-) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet at det blir lettere etter hvert,og vi gleder oss veldig selv om det er tidlig enda,men det var litt dårlig timing i og med at jeg nettopp har blitt selvstendig næringsdrivende og har en ganske tung og slitsom jobb,men får ta det igjen etterpå.. Nå får vi bare se frem til ultralyd og om alt er vel med den lille,har heldigvis ikke rukket å få solgt noe utstyr enda,så har det meste:) Lykke til med ditt svangerskap,klem tilbake:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...