Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Vi har bestemt oss for å flytte til det landet mannen har fatt tilbudt jobb, og ført... Sagt opp bhg og nå befinner vi oss i utlandet, ordnet meg ny lege her osv.. Jeg og barnet har vært her en måned og Jeg er nå gravid, har flyskrekk og vil ikke fly fram og tilbake spesielt ikke nå Jeg er gravid... I desember tok jenten en blodprøve pga en givende lynfe kjertlr og Legen ringte og Sa at prøven viste høy nivå hvite blodceller, lecytt blodprøve var det og spurte om vi kunne komme innom og ta ny prøve, Jeg tenkte dra hjem for a ta en ny prøve men nå lurer jeg pa om Jeg kan gjøre det her.. vi skal melde flytting til uka og Jeg bekymrer meg for at Legen tenker Jeg er en dårlig mor, han virket sur i tlf... Og Jeg har vært Hos Legen her m datteren min og Legen Sa hun var ikke bekymret over henne. Lyngen er normal. Hun spiser myye og er aktiv, hvordan forklarer jeg til Legen vi vil få gjort alt her borte ? Vi skal bo her for godt....
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Eh, jeg ville få sjekket den blodprøven en gang til selv om lymfen er normal nå. Om du velger å gjøre det i Norge, eller landet du bor i nå, får være opp til deg. Litt misvisende overskrift synes jeg, fastlegen gjør da bare jobben sin.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Mente ikke at han rotet, men det har vært rot fra min side, vi skulle vart tilbake egentlig...
Gjest ->>- Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Det er da bare å stikke innom legen der dere bor nå og få tatt en tilsvarende prøve.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Om du forklarer en lege det litt bedre enn du gjør her, får du helt sikkert hjelp. Men akkurat nå hørtes du egentlig litt full ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå