Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Er litt bekymret, tok en ny test igar for a sjekke at alt er bra, ganske dumt egentlig, den var positiv, veldig sterk rød sterk sterkere enn kontroll steken... Tyder vel på høy hcg nivå ?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Bare kos deg med at du ikke er kvalm etc :-) Symptomene kommer kastet på deg før du aner det...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Er selv i uke 37, og har enda ikke hatt noen "typiske" symptomer, tror det varierer fra persjon til persjon hvor vidt man har symptomer. Jeg virker ikke gravid i det heletatt, om man ser bort fra voksende mage og bevegelser. Føler du deg urolig, så kan du ta en tur til legen til uka, og be om en HCG testing, husk å si hcg testing, ikke bare graviditetstest Bedre å sjekke det, enn å føle seg usikker, gjorde det selv når jeg var i uke 7, og hadde bra hcg nivå
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Har opplevd ma tidligere og da opplevde Jeg at symptomene minsket etter uke 5 , hcg stigningen va normal.. uke 14 fant de ut det var ikke større enn et 3 uker gammelt embyro, men opplevde sterke mage smerter uke 5 da var Jeg på legevakten...livredd for å oppleve det igjen Hi....
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Om det forstyrrer livskvaliteten din, så dra til legen og prat med h*n om det, forklar hvilken angst du har, og hvordan det påvirker dagliglivet. Er h*n forståelsesfull, så får du tidelig UL, jeg har hatt samme tanker og opplevelser selv, og ble henvist til tidlig UL i uke 6+6, bare for å konstantere at det var liv, hjertet slo godt, og jeg følte meg helt rolig, uke 11 kom kvalmen og den sitter fortsatt (uke 34)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå