Philipa Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Er det nok med 2 dager? Hvor er det greit å overnatte? Er det noe å finne på i område etter at parken er stengt? Takknemlig for svar :-)
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Hei. Jeg var der i sommer med barna. Du burde bo på legoland hotell, det er perfekt for barn, der er det masse å gjøre etter parken er stengt, og ja, det holder med to dager Lite å gjøre i selve Billund,men du har jo det vannlandet da, og der inne er det mye forskjellig å gjøre.
Philipa Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2011 Takk for svar :-). Vannlandet? er det et slags aquapark med masse sklier osv?
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Ja, super fint,men jeg kommer ikke på hva det heter i farten....er innendørs...helt vanvittig stilig sted.
kitty litter Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Aquadome i lalandia ..veldig bra hele greia. Stor opplevelsessenter med minigolf inne, bowling, restauranter og show for barna. Var der i fjor sommer og anbefaler det virkelig..
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Dere som har vært i Legoland, hvor gamle synes dere barna bør være for å ha noe utbytte av det? Og når begynner de å bli for store for Legoland?
Philipa Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2011 Det lurer jeg på også egentlig. Min eldste blir 10 til sommeren, kanskje han begynner å bli for gammel?
kitty litter Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 Det er utrolig mange karuseller der både for små og store barn. Sønnen min var 6 i fjor og elsket alt sammen. Det er mye for 2-3 åringer og mye for 10 åringer. Noen karuseller er jo skummlere enn andre... Jeg tror en 10 åring hadde syntes det var morsomt altså..flere karuseller som passer for den alderen også..
Philipa Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2011 Ok, da tror jeg det blir Danmarksferie på oss, Legoland kombinert med Lalandia :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå