Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Har hatt et forhold til en mann i snart et år. Vi er ikke offesielt kjærester, men han har så og si bodd her den siste tiden. Vi gjør ting sammen på fritiden og slikt. Han har ennå ikke latt meg hilse på vennene hans, men de vet om meg da. Han har hilst på noen i familien min, men virker ikke som om han har så veldig lyst å hilse på de. Han er sjenert også da vell og merke. Han vil ha meg med på fritidsaktivitetene han driver på med og er generelt en veldig snill mann. Han har invitert meg meg til hans hjemplass og til og med spurt om vi skal finne oss leilighet sammen til våren. Men...Jeg har noen varsellamper og kanskje er det jeg som er hysterisk. Han har problemer med å snakke om følelser og sier sjeldent fine ting til meg og lignende. Et par gang har han sagt at han er glad i meg. Jeg har ikke fått hilst på vennene hans. Han snakker ofte med jenter på facebook og når han gjør det så skal han alltid skjule pcen for meg. Dette er noe som har forsterket seg den siste tiden. Så jeg begynner å lure litt. Hva tror dere? er det jeg som er overnervøs eller har jeg grunn for å bekymre meg? Dere som bare er ut etter å lage kvalme trenger ikke å svare..
Gjest ->>- Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Jeg synes det høres veldig sært ut når voksne mennesker har et forhold uten å klare og snakke sammen.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Beste er vel å prate med han om det, dere har jo sånnsett vært i et forhold en god stund, og da bør der ha en åpen komunikasjon, også i slike tilfeller. Ville nok selv lure på dette med pc'n og hvorfor vennene ikke har fått møte deg, men kan jo hende det ikke er noen grunn til beskymring. Prat med han, så slipper du å ha slike kverner i hodet
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Har tenkt til å snakke med snart. Bare redd det er jeg som er overhysterisk. Jeg er åpen av meg, men er han som ikke kan snakke om følelser og slikt. Må da presse ting ut av han. Og siden jeg må det er det "tungt" å ta opp slike ting med han. Kanskje han er litt umoden på noen områder, men har jo et håp om at det skal bli bedre etterhvert... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå