Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Tok en billigstrimmel og en billigstav, og de ble negative.. Skimter en blank strek på billigstrimmelen, men teller sikkert ikke. Skjønner ingenting! Har vanligvis vonde murringer og tak i ryggen en uke før mens, men nå har jeg sånne stikninger nedenfor i stedet, og ømme og såre pupper, og blodårene vises så utrolig godt! Har to clearblue liggende, men føler det blir bortkastet når jeg har fått negative billigtester? Noen andre som har vært borti dette? Kroppen forteller meg at jeg er gravid, men testene sier noe annet! Er 5 uker på vei om kroppen har rett...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Tror kanskje jeg kan se en antydning til noe som vil være en strek på begge nå om jeg bare legger godviljen til og ser under godt lys =P HI.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Nå ser jeg godt en svak rosa strek på billigstaven, ingenting på strimmelen og tok en clearblue som jeg kan se en antydning til en strek på.. Kan det være at hcg'en er på vei ut av kroppen? HI.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Tror kroppen produserer seint hcg. Tror det er håp for deg. TVI TVI
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Ta en test til da ) gjerne en digital med uke anv. Spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå