Gå til innhold

Spm om svangerskapsforgiftning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest et sted at sjansen for å få dette var en god del høyere dersom mor og far hadde vært sammen kort tid før barnet ble unnfanget. Altså at mor og far enten hadde hatt lite sex eller kjent hverandre kort tid før barnet ble unnfanget. Jeg syns det hørtes merkelig ut, men det hadde noe å gjøre med noen stoffer i sæden som moren reagerte på.

Har noen hørt om dette?

Og så lurer jeg på en ting til... hvorfor får man proteiner i urinen ved høyt blodtrykk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Årsaken til svangerskapsforgiftning vet de ingenting om enda...så det er jo litt rart at du har hørt..men men.

Proteiner i urin kan man få om man ikke har høyt blodtrykk heller.Men hvorfor...er jeg litt usikker på,det finner jeg ikke noe på akkurat nå.

Skrevet

Jeg var sammen med min mann i to år før vi fikk barn. Jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftining. FIkk aldri høre på sykehuset at det hadde noe om lengden på forholdet med mannen.

Derimot fikk jeg høre at jeg kunne få svangerskapsforgiftning igjen hvis jeg hadde samme mannen. Akkurat når hun sa det fulgte jeg ikke så nøye med fordi jeg hadde min lille elskling i armene mine.

Proteiner i urinen er vel et tegn på svangerskapsforgiftning likeså høyt bodtrykk er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...