Gjest Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 http://minmote.no/index.php/video/?id=36213&category=54 Ramlet inn på en video fra Golden Globe, og la merke til ene journalisten som hele tiden roper et-eller-annet jeg ikke får taket på. "Djurei!" høres det ut som. Men hva er det egentlig han roper? :-)
vinter1988 Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Det jeg får det til å bli er:prescient your right.Men, hvor skulle han rope det?
Gjest Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Merkelige greier.. Skjønner ikke hva det er. :-P Alt man skal lure på... :-)
Tired mama Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Herregud, så kaotiske tilstander...... Aner ikke hva han driver og roper... ;-)
min_lille+en spire Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Hahaha...festlig hva man trenger svar på innimellom Først så roper han "turn to the right", også sier han sikker navnet på en av dem også "to the right", eller "to your right". Han skal tydeligvis ha dem vendt mot seg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå