Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Fabrikant, farge og hvor gammelt er det? Fornøyd?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har ståt fra IKEA, 1år gammelt. Meget fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Tre år gammelt Norema kjøkken, hvitt. Veldig fornøyd! Vi tenkte lenge at vi skulle kjøpe et "billig" kjøkken. Vi fikk råd om å ikke gjøre det, siden det blir vanskelig å få tak i deler til det i ettertid - om kanskje 5-10 år! Vi tenkte som alle andre, at det skjer sikkert ikke oss osv.. Men nå har vi hatt lekkasje i garasjetaket som er rett under kjøkken, og må skifte store deler av kjøkkenet. Da vet vi 100% at Norema alltid har deler til det, så vi slipper å skifte hele kjøkkenet. Og svigermor har kjøkken fra Drømmekjøkken, og hun skiftet nettopp en dør etter 15 år! Man ser ikke at den er ny før man vet det. En nabo har IKEA kjøkken, som riktignok er 10 år og kvaliteten NÅ er nok bedre, men det ser ikke ut!! Lykke til, tenk smart og spar penger i det lange løp!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Huseby, ca 18 år gammelt, vinrødt. Veldig fornøyd da alt er i heltre og ser fortsatt veldig bra ut. Skulle ønske at dørene var hvite, mulig vi sender de til lakkering. Da blir det så og si helt perfekt. Store gode skuffer etc.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 IKEA Duvgrå(?) snart tre år gammelt. Veldig fornøyd, jeg elsker kjøkkenet mitt!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 vi har IKEA.. mellom brun Edel heter det. er 6 år gammelt... veldig fint syns jeg...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 JKE kjøkken i lys eik. har hatt det i 7 år. veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 HTH svart høyglans, 9 måneder gammel, kjempe fornøyd. I forrige leilighet hadde vi HTH med grå dører og eikefarget kanter, 3 år gammel, var også veldig veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 Sigdal eikekjøkken fra 1985. HATER kjøkkenet mitt.. lite skapplass, upraktisk, umoderne (ønsker meg lyst kjøkken). Grrrr..... jeg blir gal av tanken..... ikke så veldig dyrt å kjøpe selve kjøkkenet, men når resten skal gjøres om også, så blir det jo litt i kroner og øre..
Gjest Skrevet 23. januar 2011 #10 Skrevet 23. januar 2011 Har kjøkken fra Designkjøkken, serie: Lyra Line (men med hvitt nederst - ikke brunt) http://www.designkjokken.no/ (det hvite nederst på forsiden)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 23. januar 2011 #11 Skrevet 23. januar 2011 Jeg tenker litt sånn at jeg syns kanskje det er greit å skifte hele kjøkkenet om 10-15 år jeg. Og så fant jeg ikke noe kjøkken som var like fint som det på ikea.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. januar 2011 #13 Skrevet 23. januar 2011 Lidingö, fra IKEA Hatt det i 3 år, veldig fornøyd
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #14 Skrevet 23. januar 2011 Lyst kjøkken fra Designa, klassisk stil. 1 år gammelt. Veldig fornøyd hittil!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #15 Skrevet 23. januar 2011 IKEA høyglans kvitt. Prioterer billige kjøkken. kommer aldri til og ha eit kjøkken i 10 år. Blir nok nytt før 10 år.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #16 Skrevet 23. januar 2011 Sigdal, hauggammelt (80-tallet). Men det holder seg pent, selv om det er umoderne. Drømmer om et HTH-kjøkken
Multimamma<3<3<3 Skrevet 23. januar 2011 #17 Skrevet 23. januar 2011 Hummer og kanari kjøkken Det sto et Ikea-kjøkken i huset når vi kjøpte for 2 år siden og det var montert feil slik at skuffer ikke fungerte riktig etc. Utrolig irriterende. Så byttet mine foreldre kjøkken og vi byttet ut endel av Ikea-seksjonene våre med deres seksjoner, altså seksjoner som er fra 1975 Har i tillegg integrert noen antikke skap (arv i generasjoner) malt hvitt og har fått et spesielt, artig og unikt kjøkken. Om noen få år skal vi bygge ut kjøkkenet og da blir det nok hjemmelaget, veggfast som kommer inn (samboer er møbelsnekker).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå