Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Du blir alene til 3 Minste er 9mnd Pappaen er knust Tøft med et nytt svangerskap så raskt Gå gjennom det alene. Pappaen stiller opp og skal ha eldste på 5år 40% skal ha minste men ikke så mye enda. Hva tenker dere?er 6uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Jeg hadde tatt abort. Men jeg tror ikke du skal tenke så mye på hva jeg eller alle andre ville gjort i denne situasjonen. Du må tenke på hva DU vil, hva du klarer og hva du har å tilby barna. Har du snakket med Amathea? Om ikke så kan jeg anbefale seg å gjøre det. Kanskje de kan hjelpe deg å sortere litt slik at du kan ta et fornuftig valg basert på hva du ønsker. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har alltid ønsket meg 3-4 barn, så jeg hadde nok prøvd å finne løsninger sånn at jeg klarer meg praktisk f.eks hørt om moren min kunne hjelpe til med å passe barna når jeg begynner å bli sliten og tung. Så jeg hadde nok valgt å egoistisk nok ikke ta hensyn til eksen. Men du må jo gjøre det du føler blir det rette for deg. Har du lyst på et barn til? Tror du du kommer til å orke et til når du er ferdig med selve svangerskapet? Ring og snakk med Amathea som noen andre foreslår. Det er sikkert godt å diskutere med en nøytral person
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Dette handler om deg og hva du føler er det beste for deg og dine. Vi kan komme med for og imot, men til syvende og siste handler det om hva du føler er best. Selv ville jeg nok vurdert det en stund, kanskje pratet med jordmor, lege eller lignende om det, før jeg tok en besluttning.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Takk for svar,skal ta kontakt med amathea i morgen. Jeg vet jeg vil ha 3barn men ikke alene egentlig. Hi
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Jeg hadde beholdt babyen. Den har jo livets rett like mye som deg og har ikke bedt om å bli unnfanget ved "en feil". Hvis du ikke vil ha flere barn i det hele tatt ville jeg sterilisert meg etter dette barnet er født. Dette blir bedre etter som barna blir større. Når minsten på 9 mnd blir litt mindre avhengig av deg kan pappaen ha han mer også. Da blir det mye lettere med en gang. Og så vips har du en gullunge til som du blir like glad i som de andre to.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Har mannen din satt et ultimatum? Jeg kjenner noen som var med på det samme som deg hvis det er tilfelle. Hun tok abort fordi mannen ikke ville ha et tredje barn. I dag er de skilt, hun fikset ikke mannen sin i etterkant, fordi hun egentlig ikke ønsket å ta denne aborten, og anklaget mannen sin etter en tid. Hva i alle dager er problemet til denne mannen din da?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 Vi har hatt det tøft det siste året og snakket om at vi burde flytte fra hverandre,det at jeg nå er gravid har gjort at han har fått nok,han sier han ikke tvinger meg til abort men til foreldrene sine har han sagt han like godt kan ta selvmord så vet ikke jeg. Hi
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 Jeg syns du skal fokusere på hva du vil, ikke ham. Hvis forholdet er så skjørt, kan det hende at dere likevel går fra hverandre, så du burde kanskje vurdere om du klarer å være alene mor til 3, eller om du tror 2 er det du kan klare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå