moota m storebror&lillebror Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Har man lov til å være nedfor i en vanskelig periode? Eller må man ta seg sammen bare fordi man har barn og familie?
Jojo x3 Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Det er lov å være nedfor når man har det vanskelig. Det som er viktig er hvordan en takler det, spes med tanke på overfor barna. Har du noen du kan snakke med? Familie, venner, fastlegen? Noen som kan avlaste deg litt med ungene når du føler deg ekstra nedfor? Vet du selv om noe som kan hjelpe deg når du er nedfor? Noen trenger å prate, noen å skrive ned tanker, noen å være fysisk aktive mm.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2011 Problemet er vel helst at jeg ikke takler det overfor barna. Jeg er en utålmodig mamma som jeg er, og det er helt forferdelig nå. Jeg vet ikke helt hvem jeg skal prate med. Det blir ikke legen for jeg hadde det slik i fjor vår og da ville hun sette meg på "lykkepillen". Det hjelper jo ingen.. Det er ingen som kan avlaste meg litt fra barna. Jeg har jo så masse fri også. De er i bhg hele dagene og jeg går ikke på jobb. Trener 3-4 ganger i uka og går på voksenopplæring 2 kvelder i uka. Jeg vet litt av grunnene til at jeg er slik, og det er bare jeg som kan gjøre noe med hovedgrunnen, men det er et langtidsprosjekt og det hjelper lite på humøret og på følelsene akkurat nå. Det er dette med slankingen. Jeg håper så inderlig at det er positive resultater på vekta på tirsdag, ellers kan det dessverre bli en fæl uke for de som må omgås meg! =( Jeg prøver å skjerpe meg, men klarer det ikke. Vil bare sove og ikke ha noen rundt meg. Føler meg tom og utenom familien føler jeg at jeg ikke har noe å leve for. Selv om jeg vet at det ikke er sant. Rare følelser.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Kanskje du burde snakke med noen? Fastlegen, f.eks?
Lene~mor til tre Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Klart man kan være nedfor når ting blir vanskelig, det er vel ingen som er glad absolutt hele tiden. Men det er nok viktig at man har noen å snakke med så man kan komme seg over den perioden igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå