Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Er ikke de fleste her inne voksne mennesker ? Det virker kanskje ikke sånn alltid men de fleste har vel litt andre interesser enn fjortis-hobbyer?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Jøss.. Stått opp på feil bein idag?? Trenger ikke la ditt dårlige humør gå utover meg! Og det var bare ett spørsmål, og det fins 6 millioner spillere, så tenkte kanskje det var noen her inne og.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Jepp, jeg spiller og mannen min spiller. Vi har spilt siden spillet kom ut faktisk, med mange pauser opp gjennom årene. Vi er begge 31 år. Faktisk har min datter på 5 år fått lov til å skape sin egen "character" på mitt konto. Jeg hjelper henne til å spille innimellom.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Her i huset er det bare jeg som spiller, også med en del pauser opp gjennom årene. Men begynte å spille igjen nå for en mnds tid siden, og syns det var morro igjen! Hvem realm spiller dere på?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Doomhammer spiller vi på. Var en ganske så popular server engang, men alle de "kjente" som jeg pratet med har blitt borte. Har også begynt å spille igjen for ca en måned siden da den nye EP kom ut.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 Ja her spiller vi begge to på Shadowsong Og til deg som påstår at dette er en fjortisinteresse, du bør sjekke kildene dine, det er maaaange over både 30 og 40 (med normalt familieliv) som spiller!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 Jeg spiller på Bronze dragoonflight. Begynte å spille sammen med min kusine og samboer, men de har gitt seg nå. Siden jeg hadde 2 års pause, så var det morro å begynne igjen når den nye EP kom ut. Og det er tidsfordriv. HI her.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #11 Skrevet 23. januar 2011 har ikke spillt på ca 1 år eller litt mere. men kjenner jeg har litt lyst til å begynne igjen ) gubben spillte også før, men han er ikke intrisert i å begynne igjen. jeg var inne på shadowsong (tror jeg det heter, høres det riktig ut? M
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #12 Skrevet 23. januar 2011 til 12:07 23.01.2011 World of Warcraft, M
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #13 Skrevet 23. januar 2011 Sjekke kilder? Ehm... Det at noen kan bli hektet på noe så latterlig som et dataspill er for meg fjortis. Har ingenting med kilder å gjøre, det har med subjektive meninger å gjøre :-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #14 Skrevet 23. januar 2011 12.50: Hvem er hektet? Ser ingen som har skrevet at de er hektet jeg... Kanskje det er typisk gamlinginteresse og tro at og spille et pc-spill betyr det samme som og være hektet...?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #15 Skrevet 23. januar 2011 Er det ikke sunt å ha interesser lenger nå eller? Er begrenset med hvor mye man får gjort utenom hjemmet og når man får barn. Og da syns jeg spille pc-spill er noe for meg. Og jeg kaller ikke dine interesser for fjortis-hobbyer! HI
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #16 Skrevet 23. januar 2011 Jeg spiller wow, det gjør sambo også..vi er 20 og 23 år. Hans bror å mange av hans venner spiller, de er 25+..min samboer har en kollega på 40,både han å kona spiller...så er nok ikke bare fjortiser som spiller nei, tror du hadde blitt overrasket over hvor mange voksne og til og med godt voksne som spiller wow:) Du som mener det er en fjortis-hobby...fatter ikke hvordan du kan mene det.. noen fjortiser er det, men som sagt over, det er ferre en du tror og der er både fjortiser og folk på 30-40 osv som liker å holde på med fks scrapbook etc...så...jah...
mamma til lillingen Skrevet 23. januar 2011 #17 Skrevet 23. januar 2011 Ja, både jeg og sambo spiller, og har spilt av og på siden release. Spilte inntil nylig horde på the maelstrom, men siden alle de vi bruke å spille med enten slutta etterhvert, eller bytta server, så har vi også bytta. Så nå er vi alliance på agamaggan. Har vært skikkelig hekta tidligere, har hatt så mange som 4 kontoer, siden jeg ikke hadde flere char slots ledig på en konto. Litt altoholiker! Men nå spiller jeg lite, spillinga er absolutt siste prioritet! Synes det er kjempegreit tidsfordriv, så lenge man ikke blir sittende i stolen i 12 timer om dagen. Bruker å sammenligne det med bowling - da bruker du en hundrings på et par omganger, mens med wow bruker du en hundrings i måneden og kan spille så myyyye du bare vil. Så lenge man husker å røre litt på seg, gå på do, spise og sove og ikke minst leve livet "offline" også, så man ikke endre opp som japsene som faktisk spiller til de dauer, ser jeg ikke noe problem i det. Jeg er faktisk like hekta på å strikke! Så om noen skal komme her å si at jeg, som er 25, har en fjortis-interesse (HATER forresten når man kommer i instance med en haug fjortiser) så værsågod! Men er det ikke like "usunt" for meg å ha en olding-interesse, å være like interessert i å strikke som bestemora mi?!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå