Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 har en katt som nå ser ut til å ha fått seg en ny eier pga astma her i huset. blir henting av pus forhåpentligvis innen neste helg, men vet ikke helt hva jeg skal si til storesøster på 3 som er forferdelig glad i og avhengig av katten. Vil ikke si noe som kan få henne'(til å føle at det er hennes og broren sin feil at katten ikke kan være her.(Selv om det i teorien er det)
Gjest Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Hmm, si at det er flere mus der katten skal flytte og at det er mer morsomt for pus?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 flere forslag.pus er nå omplassert og venter på å bli hentet om et par dager.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Si det som det er og legg vekt på at katten får det bra dit den kommer og at selv om dere er glade i katten er dere enda mer glade i barna, derfor måtte katten flytte.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 så eg bør si at pus må flytte fordi lillebror blir syk av pus?
Gjest Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Jeg ville nok gjort det. Det går nok bra å si det, men du kan jo også vektlegge at pus får det fint der den flytter og så kan du jo høre om det er greit for den nye eieren at dere besøker et par ganger (det er uansett lurt å gjøre for å være sikker på at katten har det bra).
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #8 Skrevet 27. januar 2011 Hei! Ja jeg ville sagt det som det er og lagt vekt på at pus kommer til en plass der det er masse mus og som han kose seg veldig Pratet mest om hvor fint pus kommer til å få det men også ærlig. For du kommer sikkert til å få spørsmål hele tiden og etterhvert også om ny katt men da har du allerede forklart hvorfor. Så trist med pus da.. Men godt at dere fant nye eiere til den. Man blir veldig glad i dyrene sine og skjønner godt hun blir lei seg men jeg tror at ærlighet varer lengst Hilsen ei som er veldig glad i katter og jobber daglig med med mange pusekatter
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #9 Skrevet 27. januar 2011 ja vi er overlykkeligover å ha funnet et nytt hjem, det er ikke alle som gjør. Vet at pus kommer til å få det godt og at de kommer til å bli like glad i pus som vi er.tror nok kanskjedet er mor sjøl som sliter mest med at pus skal reise bort;(så får vi bare håpe at mor klarer å forklare utenat hun selv begynner å grine....
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #10 Skrevet 27. januar 2011 Ja, vær ærlig! Jeg hadde en katt som måtte avlives når jeg var liten, men mamma og pappa sa bare at den hadde "forsvunnet" og måtte ha "stukket av"...det endte da med at jeg i TO ÅR lette etter katten, og mamma hadde det helt for jævlig...hver eneste gang jeg så en katt som lignet trodde jeg det var min kjære kjære katt...jeg var ute i skogen og ropte på henne og alt kunne vært unngått hvis de bare hadde vært ærlige, men de trodde ikke jeg var gammel nok til å forstå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå