Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 på leting etter barnenavn...hva heter deres unger?? har dere gått etter typisk norske navn, eller litt/veldig uvanlige navn?? tradisjonell eller orginal...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Måtte ha litt internasjonale navn, siden min mann er fra Colombia, og jeg er norsk. Gutten vår heter Martin. Han i magen skal sannsynligvis hete Andreas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå