Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Det ble slutt mellom meg og eksen min for 3 år siden, hadde vært sammen i fem år da. Jeg kommer ikke over han, jeg elsker han så inderlig og hver gang jeg ser han banker hjertet mitt fortere. Det er min første og eneste kjærlighet. Jeg blir gal, for jeg vil være sammen med han. Vi er gode venner og alt det derre, har 2 barn sammen. Han vet at jeg elsker han og at jeg vil være sammen med han, men han vil ikke:( Ååå hvorfor kan han ikke bare elske meg:( Noen andre som har det slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå