Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 ikke her på dib gå på feks match.com eller feks moteplassen.no bedre enn byen Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Søren og, derfor jeg ikke har funnet meg en mann då.. Siden jeg har leita her på dib... Takk for tipset. Laget meg en profil.. Se hva som skjer.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Sant det du.. Men tenkte no en mann i første omgang eg dah. HI
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Jeg fant min på en fest hos en felles kjent av oss! Vet om flere som har funnet hverandre på den måten! Byen er bare å glemme, der er man bare ut etter ons! Om du ikke er en person som drar så mye på fest er nok nettdating en plass å begynne! Går også an å spørre venner om de ikke kjenner en som kunne ha passet til deg Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Der du har din hovedinteresse! Liker du å ri, i stallen. Liker du å klatre, i latreveggen. Liker du musikk, på konsert! Bli aktiv, gå ut! Er mange herlige menn der ute:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå