Gå til innhold

vondt enda:( flere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 9 mnd. siden og revnet litt.

har enda vondt i underlivet når jeg skal ha samleie. Må faktisk bruke bedøvelseskrem, xylocaine tror jeg den heter. Gynekologen og legen min sier at alt SER bra ut, men hvis jeg vil kan de sprette meg opp og sy igjen en gang til...jeg tenker ALDRI om det skjer!!!!:(

noen som har gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, nå har jeg sydd en gang da, og ikke pg fødsel, men en klønete mann. Det som kan skje er at det blirr arrdannelse som det legger seg bakterier rund, det kan bli særdeles sårt ved friksjon o.l. Siden de har tilbudt deg dette ville jeg gjetta at de ser en uheldig arrdannelse, og mener den kan rettes på.

 

Går utifra at de har gitt deg tilbudet for at det skal hjelpe, ikke får å tie deg:) Forhør deg, og ta imot:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...