Gå til innhold

173 cm høy og 63.5 kg. Feit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg feit..veide meg i dag..63.5 kg..har gått opp 1.5 kg på 2 uker!

Veide 57 kg for 2år siden..var veldig slank da..men..huff, blir så deprimert:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke feit! jeg er 165 cm og 63 kg og er slank, ingen valker eller noe...

Skrevet

Nei. Jeg er like lang og veier ti kg mer. Ja, jeg er kraftig - men ikke feit.

Skrevet

Nei, ikke etter min mening.

Jeg er 181 høy og veier normalt 73 kg. Og der trivest jeg, føler meg akkurat passe.

Er nå 81 kg,etter 0 aktivitet i 5 måneder.. Men får nå høre at jeg ser frisk ut. (føler meg feit)

Skrevet

Du som er lavere enn meg og veier det samme (63), hvordan kan det ha seg at du ikke har noen valker da? Du trener vel mye du da??

Jeg har sideflest og til tider oppblåst måte, men kan det skyldes at jeg drikker kaffi og pepsi max??

Hi

Ble skikkelig deppa når jeg så meg selv i speilet nettopp, den stoooore magen:(

Skrevet

Jeg er like høy som deg og da jeg var 69 kg var jeg alt annet enn feit. Folk er jo forskjellige, men aldri i verden at du er feit! Tror nok du bare sliter med selvbildet ditt/depresjon.

Skrevet

Jeg er 162 cm og 79 kg. JEG er feit. Du er perfekt! Jeg skulle egentlig veid 52 kg :(

Men nå har jeg sluttet å spise og jeg trener hver dag. Mat og godteri er nå blitt fienden min.

Skrevet

Jævla brødhue HI..! Skjerp deg.

Skrevet

du er da alldelses ikke feit.. jeg er 165(altså en del lavere) og var 57 kilo for noen år siden, da så jeg ganske så tynn ut...

Skrevet

Det ligger nok i hodet ditt da..jeg er 175 og veier 65 kg. LANGT fra feit!:-)

Skrevet

Ok, greit jeg vet jeg ikke er FEIT sånnsett, men føler meg rett og slett ikke slank lengre...

Er vel det som plager meg...sideflesket og den store oppblåste magen.

HI

Skrevet

NN 23:43; Jeg tror nok ikke det at du slutter å spise, og trener hver dag er den smarteste måten å gå ned i vekt på...

Skrevet

Ja du er smellfeit. Søk om slankeoperasjon umiddelbart før du pådrar deg fedmerelaterte sykdommer!

Skrevet

Ja du er smellfeit. Søk om slankeoperasjon umiddelbart før du pådrar deg fedmerelaterte sykdommer!

Skrevet

Jeg er 170 høy, og veier 10 kg mer enn deg. Jeg er IKKE feit, men skjønner jo nå at jeg egentlig burde føle meg som ei skikkelig blubbe! Synes du skal ta på deg noen andre briller neste gang du kikker i speilet, HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...