Gå til innhold

mange som revner eller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

5 av 7 venner av meg revnet under fødselen...er det vanlig?Jeg revnet også, men særdeles lite...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke.. Jeg var svæææært uheldig under fødsel og revnet myyye... Men så har jeg også en type hud som lett får strekkmerker..

Skrevet

uff...hørtes ikke godt ut:S jeg fikk også litt strekkmerker, men de er begynt å falme nå:)

Skrevet

Jeg revnet hele veien, men var ingen problem det. Ble fint sydd og har ikke noe ubehag av det. Eneste forandringen der nede er at jeg får letter orgasme :)

Skrevet

mange revner ja, det stemmer nok desverre. Noen mer enn andre. Jeg holdt selv på å stryke med pga blødninger ved første fødsel, og selv om andre fødsel var planlagt, gikk det ille da også. Jeg får også veldig lett strekkmerker, så legen mente jeg hadde typisk "revnekjøtt"... Nå venter jeg nr.3 (og sikkert den siste) og må denne gang ta KS...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...