Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 5 av 7 venner av meg revnet under fødselen...er det vanlig?Jeg revnet også, men særdeles lite...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Aner ikke.. Jeg var svæææært uheldig under fødsel og revnet myyye... Men så har jeg også en type hud som lett får strekkmerker..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 uff...hørtes ikke godt ut:S jeg fikk også litt strekkmerker, men de er begynt å falme nå
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Jeg revnet hele veien, men var ingen problem det. Ble fint sydd og har ikke noe ubehag av det. Eneste forandringen der nede er at jeg får letter orgasme
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 mange revner ja, det stemmer nok desverre. Noen mer enn andre. Jeg holdt selv på å stryke med pga blødninger ved første fødsel, og selv om andre fødsel var planlagt, gikk det ille da også. Jeg får også veldig lett strekkmerker, så legen mente jeg hadde typisk "revnekjøtt"... Nå venter jeg nr.3 (og sikkert den siste) og må denne gang ta KS...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå