Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 jeg og samboeren min har sex kanskje 3 ganger i mnd. Han er fornøyd med det sier han, men jeg er så redd det skal være for lite:( Vi har en baby på 9 mnd og jeg plages enda med underlivet etter fødselen:( Burde jeg bare bite tenna sammen oggi han oftere?Eller tro han når han sier det er nok?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Tro han når han sier det for enten så sier han det fordi det stemmer eller så er han snill og tar hensyn til deg. Begge deler er bra;)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 hadde faktisk samleie bare 1 gang en mnd... denne mnd har vi ikke, men har gjort andre intime ting da...han er snill og forstår, og han sier også at vi er så slitne at når kvelden kommer og barnet er lagt har vi ikke overskudd til noe sex...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Du skal ikke ha mer sex enn du vil selv, men du kan jo gjøre noe for å kåte deg selv opp Hva tenner du på ? Eller du kan ta den lettvinte løsningen gi han ett sug eller runk når han minst venter det da slipper du problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå